Produkt dnia
Promocje
Deska SUP Aqua Marina Vapor 10’4” (315cm - 310l) BT-21VAP 2022
Deska SUP Aqua Marina Vapor 10’4” (315cm - 310l) BT-21VAP 2022
1 620,00 zł 1 233,00 zł
szt.
Deska SUP Aqua Marina Fusion 10'10" (330cm - 320l) 2022
Deska SUP Aqua Marina Fusion 10'10" (330cm - 320l) 2022
1 750,00 zł 1 373,00 zł
szt.
Deska SUP Aqua Marina BEAST 10’6″ (320cm - 300l) BT-21BEP 2022
Deska SUP Aqua Marina BEAST 10’6″ (320cm - 300l) BT-21BEP 2022
2 000,00 zł 1 555,00 zł
szt.
Deska SUP Aqua Marina ATLAS 12’0″ (366cm) BT-21ATP 2022
Deska SUP Aqua Marina ATLAS 12’0″ (366cm) BT-21ATP 2022
2 000,00 zł 1 677,00 zł
szt.
Deska SUP Aqua Marina Breeze 9’10″ (300cm - 220l) 2022
Deska SUP Aqua Marina Breeze 9’10″ (300cm - 220l) 2022
1 490,00 zł 1 188,00 zł
szt.
Deska SUP Aqua Marina Magma 11’2″ (340cm - 330l) BT-21MAP 2022
Deska SUP Aqua Marina Magma 11’2″ (340cm - 330l) BT-21MAP 2022
2 000,00 zł 1 555,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@suparena.pl

Adres do zwrotów:

Modern

Zawadzkiego 12A

07-410 Ostrołęka

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na powyższy adres, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś/-aś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o gwarancję producenta. Reklamację najlepiej złożyć na adres email: kontakt@suparena.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres wskazany przez nas adres po złożeniu reklamacji.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl